Máte otázky ?
< Všechny témata
Tisk

1.1. Jak to funguje

Knihkupecký software SHERPA zajišťuje veškeré činnosti v oblasti nákupu, distribuce a prodeje zboží. Byl navržen tak, aby splnil specifické požadavky knižního trhu a nejen to. Mezi základní vlastnosti patří:

  • Evidence a zpracování dodavatelských komisí
  • Evidence a zpracování odběratelských komisí
  • Možnost napojení na B2B systém pro zákazníky (přístup pro zákazníky ke svým informacím – sklady, faktury, objednávky atd.
  • Evidence a zpracování zákaznických objednávek
  • Evidence a zpracování dodavatelských objednávek
  • Vyhodnocení dat z obchodní činnosti
  • Evidence obchodních partnerů s možností využití hromadné korespondence 
  • Termínový kalendář
  • Systémové řešení evidence pohledávek s kontrolou splatnosti
  • Elektronická komunikace se zákazníky – systém umožňuje přenášet příjemky, převodky, faktury a podklady pro komise (komisní hlášení) elektronicky. Závisí na kompatibilitě s obchodním partnerem.

Pro koho je SHERPA určen ?

Primárně byl SHERPA vytvořen pro knižní trh, a to hlavně z důvodu unikátního zpracování a vyúčtování komisí mezi nakladatelem, distributorem a knihkupcem. Nevylučuje však práci s jakýmkoliv zbožím.

Jak to funguje?

Systém SHERPA a jeho bratr B2B jsou internetové aplikace založené na tzv. Cloud Computingu na architektuřeSaaS. Jednoduše řečeno, Cloud Computing umožňuje místo nakupování pronajímat si celu architekturu ( počítače,server, údržba, zálohování, softwareové prostředky). Namísto rozsáhlých investic do databází, softwaru a vybavení se společnosti rozhodnou, že k výpočetnímu výkonu budou mít přístup prostřednictvím internetu a budou za něj platit podle toho, jak jej využívají.

Příjemné a jednoduché uživatelské rozhraní

Uživatelské rozhraní systému je vytvořeno pro práci v Internetovém prohlížeči – například Internet Explorer, Google Chrome, Opera nebo Mozilla Firefox. Za výhody lze považovat standardní obsluhu (pokud pracuje uživatel s Internetem nemusí se učit nové rozhraní), lze umožnit  vzdálené vstupy do systému z jakéhokoli místa s připojením na internet a kompatibilitu s mnoha verzemi různých operačních systémů. 

Rychlost a bezpečnost

Systém SHERPA je provozován na serverech s nejvýkonnejším a nejstabilnejším operačním systémem LINUX. Jako databázi používá v současnosti jednu z nejrychlejších SQL databází MySQL a jako programovací rozhraní jazyk PHP. Správa, zpracování, ukládání, veškeré výpočty a zálohování všech dat probíhají našich serverech. Každý den probíhá zálohování na dvou našich nezávislých serverech umístěných v Praze. O bezpečnost se starají denně aktualizované výkonné firewallové aplikace a můžeme s hrdostí prohlásit, že za celou historii naší firmy, odolali naše bezpečnostní protokoly všem pokusům o útok.

Propojení více poboček nebo prodejen

Systém SHERPA je navržen tak, aby umožňoval práci centrály společnosti a současně práci poboček nebo prodejen jako vzdálených pracovišť. Podmínkou externí práce je jen dostupnost dostatečně rychlého internetu.

Za externí pobočky lze považovat zamozřejmě i prodejnu většího rozsahu s několika pokladnami ( není omezeno ) centrálně spravovanými vedoucím nebo manažerem.

Paraleně provozujeme i pobočky Česká republika versus Slovenská republika.

Prodejní a pokladní systém

SHERPA není jenom Databázovým systémem pro správu skladového hospodářství, ale i plnohodnotným pokladním systémem pro prodej knihkupeckého sortimentu. Nevylučuje spravování prodeje jakéhokoliv jiného zboží. Základní rysy pokladního systému jsou:

  • Podpora čteček čárových kódů
  • Tisk cenovek
  • Podpora všech druhů tiskáren
  • Podpora tiskáren pokladních bloků
  • Implementace EET

Propojení s účetnictvím a ostatním software

Dodáváme rozšiřovací moduly po export do účetních programů: POHODA, MONEY S3, ABRA, HELIOS, JUK

Umíme zrealizovat propojení s jakýmkoliv účetním systémem

Dále dodávame rožiřovací modul pro export zboží prostřednictvím CSV, a XML pro většinu druhů E-Shopů dle vašich požadavků.

Kategorie
Obsah